Tiskové zprávy

MG PARTNEREM SK SLAVIA PRAHA

25. 07. 2024 | MY24 | O společnosti

 

Značka MG je novým partnerem SK SLAVIA Praha

 

MG MOTOR CZ s potěšením oznamuje, že právě uzavřelo obchodní a marketingovou spolupráci s prestižním fotbalovým klubem SK SLAVIA Praha a stává se tak na dobu tří let jedním z jejích hlavních partnerů.

Spolupráce zajistí klubu flotilu automobilů MG pro sezonu 2024/2025 a následující dva roky. Tříletá smlouva zahrnuje využívání všech modelů značky MG, včetně moderních elektromobilů.

MG Motor Czech je součástí holdingu AutoBinck Car Distribution (ACD), jednoho z nejvýznamnější hráčů na poli distribuce automobilů ve střední a východní Evropě.

 

Ke spolupráci vyjádřil pan Niek Hertsenberg, CEO AutoBinck Car Distribution (ACD): „Partnerství s SK Slavia Praha je pro naši značku prestižní záležitostí. Tato spolupráce nám umožní oslovit nové zákazníky a podpořit tak významný český sportovní klub, jakým je Slavia.“

 

Martin Králíček, Generální ředitel MG Motor Czech dodal: „Jsme hrdí na to, že naše vozy budou součástí flotily SK Slavia Praha. Tato spolupráce zdůrazňuje naše odhodlání poskytovat kvalitní a ekologická řešení mobility nejen pro běžné zákazníky, ale také prestižním sportovním organizacím.“

 

„Za Slavii jsme nadšení, že se můžeme spojit s tak inovativní a dynamickou značkou, jakou je MG. Jejich široká nabídka vozů, včetně elektromobilů, dokonale zapadá do našich potřeb a hodnot. Těšíme se na dlouhodobou a úspěšnou spolupráci,“ řekl Marek Beitl, 2. místopředseda představenstva SK Slavia Praha.

 

Značka MG letos oslavuje 100 let své existence a v České republice působí od poloviny roku 2022. Značka aktuálně nabízí pět modelových řad s různými typy pohonů, včetně spalovacích motorů, hybridního a plug-in hybridního pohonu a elektromobilů.

Nejnovějším přírůstkem je hybridní model MG3 Hybrid+, který právě přichází na trh. Na podzim pak přijdou nové modely ZS, HS, EHS i dlouho očekávaný špičkový elektrický roadster Cyberster.

 

Značka MG se pyšní tržním podílem, který se za první pololetí roku 2024 blíží v ČR k hodnotě 2 %, což společnosti zajišťuje 14. místo na trhu. Krátkodobým cílem je se stát nedílnou součástí TOP 10 značek na trhu.

 

V roce 2024 plánuje MG rozšířit svou dealerskou síť na 30 prodejních a servisních míst.

 

 

 

 


Související fotografie

Podobné soubory

Ke stažení